Wakacje to czas odpoczynku od książek, zeszytów, szkoły, porannego wstawania.Wielu z was będzie miało możliwość poznawania najpiękniejszych zakątków naszej ojczyzny czy wyjedzie poza granice kraju.Życzymy wesołych, słonecznych i bezpiecznych wakacji,miłego wypoczynku i uśmiechu na co dzień, oraz szczęśliwego powrotu do szkoły.
26 czerwca 2025 roku te słowa towarzyszyły ósmoklasistom żegnającym się z młodszymi koleżankami i kolegami, z nauczycielami i pracownikami Szkoły Podstawowej nr 4 im. M. Kopernika w Andrychowie.
Klasy 2a i 2c w tym roku szkolnym brały udział w Projekcie Edukacyjnym " Wspólnie mocniejsi. Uczymy się przez integrację". Głównym celem projektu była integracja zespołów klasowych.
Nasza świetlica w roku szkolnym 2024/2025 przystąpiła do ogólnopolskiego konkursu pt.: "Dzikie Zakątki"organizowanego przez WWF Polska. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu ze strony dzieci oraz nauczycieli znaleźliśmy się w gronie zwycięzców!Nagrodą w konkursie był pakiet roślin i narzędzi, które pomogą przekształcić nasze szkolne podwórko w prawdziwy Dziki Zakątek.
Nasza świetlica w roku szkolnym 2024/2025 realizowała ogólnopolski projekt edukacyjny Aktywna świetlica. Miejsce pełne pomysłów. Edycja 2024/2025 o tytule "Polska od A do Z" to zaproszenie uczniów do odkrywania ciekawych i inspirujących, mniej i bardziej znanych, miast, rejonów i zakątków Polski, a także związanych z nimi tradycji oraz kultury. Zadania opracowane zostały według liter alfabetu - od A do Z. Każdej literze odpowiadało inne zadanie związane z konkretnym rejonem lub miejscem. Dzięki zaangażowaniu naszych uczniów udało się zrealizować aż 12 zadań.Sprawozdanie z realizacji projektu jest dostępne w linku zamieszczonym poniżej. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie – sprawozdanie z programu – Aktywna świetlica. Miejsce pełne pomysłów
Projekt edukacyjny „Zwierzęcy alfabet” był realizowany w klasie 2d w roku szkolnym 2024/2025. Głównym celem przedsięwzięcia było rozwijanie zainteresowań uczniów oraz popularyzacja wiedzy przyrodniczej w sposób interdyscyplinarny, angażujący różne obszary edukacji.