Ustawienia dostępności strony

większy tekst mniejszy tekst kontrast negatyw domyślne zamknij

Sprawozdanie z realizacji projektu „Zwierzęcy alfabet”

Sprawozdanie z realizacji projektu „Zwierzęcy alfabet”
Projekt edukacyjny „Zwierzęcy alfabet” był realizowany w klasie 2d w roku szkolnym 2024/2025. Głównym celem przedsięwzięcia było rozwijanie zainteresowań uczniów oraz popularyzacja wiedzy przyrodniczej w sposób interdyscyplinarny, angażujący różne obszary edukacji.

Efekty pracy uczniów są bardzo zadowalające. Dzieci znacząco poszerzyły swoją wiedzę na temat różnorodnych gatunków zwierząt – zarówno rodzimych, jak i egzotycznych. Podczas realizacji zadań projektowych uczniowie:

  • doskonalili umiejętności plastyczne, tworząc estetyczne prace z wykorzystaniem różnorodnych materiałów i technik,

  • utrwalali umiejętność analizy i syntezy głoskowej wyrazów,

  • rozwijali zdolność formułowania spójnych i logicznych wypowiedzi ustnych na tematy przyrodnicze.

Projekt okazał się atrakcyjną formą nauki, łączącą elementy edukacji przyrodniczej, językowej i artystycznej, co pozytywnie wpłynęło na zaangażowanie i aktywność uczniów.